esmaspäev, jaanuar 24, 2005

Allahindlus...kas tõesti?

Talv on alati kaupmeeste seas populaarne soodustuste pakkumise kuu olnud. Kõik tundub superodav ja megasoodne olevat. Erinevalt varasemast on mul seekord tekkinud kahtlus...kas allahindulus ei ole tegelikult hoopis juurdehindlus? Kas äkki ei ole nii, et hinnasiltidele märgitakse juurde hoopis suurem mitte väiksem hind? Visuaalselt tekib ju ka sellisel juhul mulje, et asi on odavam. Samuti tundub, et asjad, mis on "enne" olnud kallimad pole "enne" üldse müügil olnudki. Tarbijat on kerge lollitada...tema jaoks on oluline mulje. Kui tarbijale jätta mulje, et käimas on meeletu allahindlus, siis ta arvabki, et meeletu allahindlus käib. Tegelikkuses ei pruugi aga ükski asi odavam olla.

Kommentaare ei ole: