reede, juuni 10, 2005

Ekspressilt ekspressteenindus

Olen värske Ekspressi tellija. Avastasin, et iga päev saabuvate lehtede lugemiseks ei ole kodus eriti mahti, aga päris ilma leheta pole ka hea. Miskine paberihunnik võiks ju aeg-ajalt postkasti arvete kõrvale prantsatada. Nii lõpetasin oma aastaid kehtnud suhted Äripäevaga ja lõin käed Ekspressi kirjastajatega. Eile, Ekspressi ilmumise päeval, tabas mind aga üllatus. Postkast oli terve päev tühi. Täna asusin asjaolusid selgitama ja pöördusin väljaande juures leibateeniva tuttava poole. Pärast mõningast ootamist selgus, et leht oleks pidand saabuma, aga ilmselt on Eesti Post minule mõeldud lehele muu rakenduse leidnud. Et ma aga leheta ei jääks, eraldati mulle täiendav eksemplar, mille ma koheselt ka kõrvalmajas asuvast EE toimetusest kätte sain koos "valuraha" ajakirjaga Lemmik. Hinge jääb muidugi kahtlus, kas minu hädaldamise tulemus oleks olnud sama, kui pöördunuksin murega EE poole üldnumbri vahendusel anonüümse tellijana?

Kommentaare ei ole: