teisipäev, mai 23, 2006

Vahepala

Olen hoolas olnud viimastel päevadel. Üritan ennast jagada töö ja ettevalmistava tegevuse vahel. Puhkusele minek on keerulisem kui alguses ettekujutasin. Ikka kipuvad viimasel hetkel miskid ülesanded nagu kivid vettevisatu kaelas olukorda keerulisemaks tegema. Õnneks olen praegu enam-vähem seal maal, et homme võin rahuliku südamega ennast Brüsselisse suunduva lennuki peale sättida. Siinkohal olgu märgitud, et erinevalt 99% eestlastest lähen mina Brüsselisse puhkama (siin kohal lasen valjul naerul vaibuda).

Kui kõik läheb plaanipäraselt, õnnestub ehk ennast ka Brüsselist edasi Amsterdami sättida ning sealgi pisut ringi vaadata. Kui ilm on mõistlik, peaks puhkamine õnnestuma.

Kuna ma hetkel ei kujuta ette, kui sügavasse infosulgu ma piiri taga langen, on mul palve - kel viitsimist ja raha võiks mind SMS-ide kaudu kursis hoida arengutega Rock vs Kalev finaalseerias. Kolmapäeval elik homme peaks toimuma viies mäng, mille kaalu kogu finaalseeria saatuse otsustamisel ei saa alahinnata.

Esmaspäeval olen tagasi.

Kommentaare ei ole: