esmaspäev, aprill 03, 2006

Sendimiljonäri argiäev

Mina olen sendimiljonär. Mul miljon senti. Sendid on ilmselt ainuke ühik, mida mul miljon on. Isegi mitu miljonit. Aga kedagi ei huvita. Äripäevast pole helistatud. Kroonikast pole helistatud. Ekspressist pole helistatud. Justist pole helistatud. Keegi pole helistanud sellepärast, et ma sendimiljonär olen. Keegi ei taha teada, kust ma need miljonid sain ja mis ma nendega teha kavatsen. Poes ei imesta keegi, kui ma mõne miljoni müüjale loovutan. Keegi ei vaata kadedalt. Keegi ei pildista. Mnjah. Sendimiljonär ei ole VIP. Mitte Eestis. Ausalt öeldes ei tea ma ühtegi riiki, kus sendimiljonär VIP oleks. Sendimiljonär nagu ei olegi päris miljonär.

Ei tea, mida mul peaks miljon olema, et õige miljonär olla? Kas liire? Jeene? Või...kroone?

Kommentaare ei ole: