reede, detsember 01, 2006

I'm Al Gore, I used to be the next president of the United States

Just nii juhatab Al Gore sisse oma sahinaid tekitanud dokumentaalfilmi - An Inconvenient Truth. Vaatasin seda loetud päevad tagasi. Ja olen rabatud. Üllatuslikult pean seda üheks mõjusamaks dokumentaaliks, mida ma viimasel ajal näinud olen. Tõsi, kuna tegemist on Hollywoodi kodumaa toodanguga, leidus selles filmis lõike, mis mõjusid jabura enesereklaamina (näpuvibitus Al Gore'i poole). Kuid see ei mõjutanud põhilist. Lühidalt on tegemist ühe mehe presentatsiooniga kliimasoojenemise teemadel. Seejuures näidatakse lihtsalt, igale lollile mõistetavalt ning visuaalselt hästi jälgitavalt ära, mida kliimasoojenemine tegelikult endaga kaasa toonud on ja veel kaasa tuua võib. Tunnistan, et ma ei ole selle kliimasoojenemisega seotud probleemi olemusest kunagi päris täpselt aru saanud. Olen lihtne inimene ja minu jaoks on tegemist "kusagil eemal ja kellegi teise" murega. Nüüd olen mõnevõrra targem. See ei tähenda, et ma nüüd kohe ja viivituseta Green Peace'i ridedega liitun. Mõtlen aga kindlasti teistmoodi. Paljudest asjadest.

Kui vähegi võimalust, soovitan seda filmi vaadata. Kasvõi silmaringi avardamiseks.

It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know
for sure that just ain't so

Kommentaare ei ole: