- Kõige odavama sõiduvahendi saab kätte 2 500 krooniga. Selle raha eest saab endale tubli Moskvitš 2140-ne. Kõige odavama "välismaa" auto saab 3 000 krooniga, sest kõigest nii vähese raha eest ulatatakse sulle 1983.a Honda Accord-i võtmed;
- Kõige kallimaks autoks osutus teatud mõttes oodatult Porsche Cayanne, mille kalleima eksemplari eest tuleks tasuda 1 825 873 krooni. Kui aga seegi veel liiga odav tundub, võib kõigest 2 590 000 krooni eest endale soetada ka kaatri Faeton 1040 Moraga FLY.
Loodetavasti said nii mõnedki autostujad siit kasulikke näpunäiteid:) Vähemasti saite teada seda, et hinnakaim auto on odavaimast tervelt 730 korda kallim. Iseküsimus on, kas ka 730 korda parem? Kui keegi peaks kuskilt leidma veel odavama või veel kallima auto, võib sellest julgelt märku anda. Ainus tingimus on, et sõidukit peab oelma võimalik Eestis sellise hinnaga osta ja seda peab Eestis müüdama.
2 kommentaari:
Njah. Ilmselt Sa ISE autoostmisega ei ole tegelenud ;-) Sest "odav" ei tähenda tingimata veel odavat alghinda aga ka väikest kütusekulu, vastupidavust ja odavaid juppe + sada muud tingimust. Sõnaga, mul on sellest autoostmisest juba kõrini :-P Aga igasugune abi alati teretulnud :-)
Ahjaa. Üks tähelepanek veel - ükskõik, kelle käest küsida nõu autoostmise teemal, absoluutselt igaüks on ekspert :-)
Ega ma selle postitusega ei soovinudki väita, et "odav" on õige valik. Pigem tahtsin anda need nn käärid kuhu vahele hind jääb, et selle kaalumise esimest osa saaks hakata sinna vahele endale sobiva hinna juurde sättima:)
Ja eks ekspert ole lihtne olla, kui sa otseselt ei kanna otsustamisega seotud riski:)
Postita kommentaar